oo

  • iiii

Thursday, August 18, 2016

           Xiaomi Mi5/Mi5 Pro ကို Root ျပဳလုပ္နည္း

Xiaomi Mi5/Mi5 Pro ကို Root ျပဳလုပ္နည္းကို ျပန္လည္မွ်ေဝေပးလိုက္ပါတယ္..
(ဘာမွမလုပ္ခင္ အေရးၾကီးတဲ႔ Data ေတြကို Backup လုပ္ထားပါ)


ပထမ အဆင့္အေနနဲ႔ .. လိုအပ္တဲ႔ File ေတြကို အရင္ေဒါင္းယူပါ..


ADB Driver ကို အဆင့္ဆင့္ Install လုပ္ပါ..
TWRP ကို Zip ျဖည္ျပီး အထဲက  recovery.img ဖိုင္လ္ကို C:/adb Folder ထဲသို႔ Copy ကူးထည့္ပါ...
UPDATE superSU0v2.76.zip ဖိုင္လ္ကို ဖုန္းထဲသို႔ Copy ကူးထည့္ပါ...
ဒုတိယ အဆင့္ကေတာ့... Developer Options ကိုဖြင့္ေပးဖို႔အတြက္ ဖုန္းမွ....
Settings>>About phones >> tap on the MIUI Version ကို (7) ၾကိမ္မွ် ဆက္တိုက္ႏွိပ္ေပးပါ.. 
ျပီးလွ်င္.. Back ႏွင့္ ေနာက္ဆုတ္ကာ...
Settings >> Additional Settings>>Developer Options >> USB Debugging ကို (Enable) ဖြင့္ေပးပါ..
အဆင္သင့္ျဖစ္ျပီဆိုရင္...
Mi5 ဖုန္းကို USB Cable ၾကိဳးမွတဆင့္ ကြန္ပ်ဴတာႏွင့္ခ်ိတ္ဆက္လိုက္ပါ..
C: > Adb Folder ကို ဖြင့္ျပီး ကီးဘုတ္မွ Shift Key ကို ဖိထားကာ Right-Click  > Open Command Window Here ကိုႏွိပ္ျပီး Command Prompt ကိုဖြင့္ပါ...
Command Prompt ထဲမွာ ေအာက္ပါ Command ကို တစ္ေၾကာင္းခ်င္း ရိုက္ထည့္ကာ Enter ေခါက္ပါ...
adb devices

adb reboot boot loader

fastboot devices

fastboot flash recovery recovery.img

fastboot reboot recovery
Recovery Mode တတ္လာရင္ Swipe to Allow Modifications ကို ဆြဲလိုက္ပါ...
Install မွ တဆင့္ ..
Flashing SuperSU ZIP Redmi 3
SuperSU.zip ကို Flash ေပးလိုက္ပါ..

(အဆင္မေျပခဲ့လွ်င္ Wipe > Format Data > “Yes” ဟုေရးထည့္ကာ Enter ေခါက္ေပးပါ.. ျပီးမွ အေပၚကအတိုင္း Install မွ တဆင့္ SuperSU.zip ကို Flash ေပးပါ)
root checker confirmation
အဆင္ေျပပါေစမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္ပါ..
ခင္မင္လွ်က္
ဝင္းကမာၻေက်ာ္
http://www.winkabarkyaw.net

No comments:

Post a Comment